پیام تبریک مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت

پیام تبریک مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت
به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان متن پیام به شرح زیر است:

<<بسم الله الرحمن الرحیم>>

هفته دولت زنده کننده ارزش های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و یادآور رشادت ها و فداکاری های فرزندان بی ادعای این مرز و بوم و خادمان والامقام به ویژه شهیدان رجایی و باهنر است.

این ایام فرصتی مغتنم برای گرامیداشت یاد وخاطره شهیدانی است که باحضور در سنگر جهاد در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی از هیچ چیز فروگذار نشدند.

هفته دولت یکی از مقاطع حساس، تعیین ‌کننده و فرهنگ ساز برای ملت ایران است در واقع می توان گفت این روزها نمایانگر اقتدار و پیروزى دولتى است که در سایه ولایت فقیه از پشتیبانى میلیون ها تن برخوردار است و تا زمانی که این دو عامل مهم وجود دارد موفقیت ها و پیروزی ها ادامه خواهند یافت.

در نظام مقدس جمهوری اسلامی آنچه که مهم است این است که همواره کار برای خدا و در راستای اعتلای نام ایران اسلامی است، همان روشی که شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر در پیش گرفتند و جاودان ماندند و امیدواریم ما نیز این رویه را به بهترین نحو جامه عمل بپوشانیم.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری شهادت آقا ابا عبدالله الحسین(ع) و یاران وفادار ایشان و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دولت، این هفته را به تمامی همکاران خدوم و پرتلاش دامپزشکی استان اصفهان تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت همگان را در پیشبرد اهداف مقدس ایران اسلامی، در سایه رهبر معظم انقلاب از درگاه خداوند سبحان مسألت دارم.

دکتر شهرام موحدی

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان

اشتراک گذاری مطلب:

پست های مرتبط

پیام بگذارید