معرفی نژاد گربه اسنوشو Snowshoe

دکتر مهدی جعفری (دامپزشک)   

 

شخصیت گربه نژاد اسنوشو

این گربه بسیار اخساسی است و همیشه کنار کسی که دوست دارد، می ماند. اسنوشو خیلی باهوش بوده و در باز کردن درب ها مهارت وافری دارد. این نوع گربه برخلاف بیشتر نژاد ها شنا کردن و بازی با آب را دوست دارد و بالای ارتفاع بودن، یکی از علاقه مندی های او هست. بنابراین شما اسنوشو رو همیشه روی یخچال یا بلندی می بینید.

اسنوشو مورد توجه بودن را می پسندد، بنابراین همیشه خود را در جایگاه رییس خانواده قرار میدهد. او بسیار اجتماعی است و اگر شما در طول روز بیرون از خانه به سر می برید، بهتر است یک گربه یا سگ را در خانه به عنوان همدم او قرار دهید.

گربه اسنوشو هنگامی که بچه است، سفید رنگ است و وقتی بالغ میشود رنگ او تغییر کرده و تیره تر می شود. بدن معمولا یک رنگ کرم روشن تا بژ و یا قهوه ای مایل به زرد می باشد، پد پایش و همچنین بینی اش صورتی رنگ است.

اسنوشو چشمانی بزرگ و آبی رنگ و گرد دارد. بدنش مستطیل شکل و عضلانی است، گوش های متوسط و کمی گرد دارد و پنجه های متوسط بیضی شکل دارد.

ویژگی های گربه نژاد اسنوشو | Snowshoe

  •  طول عمر: ۴۱ تا ۱۹ سال.
  •  وزن نر: (۴- ۵.۵) کیلوگرم.
  • وزن ماده: (۳-۴.۵) کیلو گرم.

مشکلات و سلامتی گربه نژاد اسنوشو | Snowshoe

این نژاد به طور کلی سالم است، فقط ممکن است دچار پیچ خوردگی در دم شود.

 

نحوه مراقبت از گربه نژاد اسنوشو | Snowshoe

اسنوشو موهای کوتاهی دارد و بهتر است موها را هفته ای یک بار یا دو بار شانه بزنید.

مسواک زدن دندان برای همه ی حیوانات خانگی واجب است تا به بیماری پریودنتال دچار نشوند و پیشنهاد ما این است که دندان های اسنوشو  را روزانه مسواک کنید.

بهتر است این نژاد از گربه را داخل محیط خانه نگه داریدT با اینکار از بیماری های منتشر شده توسط گربه های دیگر و حملات سگ او را محافظت می نمایید.

 

میزان سازگاری گربه نژاد اسنوشو | Snowshoe با کودکان و حیوانات خانگی دیگر

او آموزش ها را براحتی می آموزد و علاقه زیادی به بازی دارد. بسیار اجتماعی است و با گربه های دیگر رفتار دوستانه ای دارد. البته معرفی حیوانات خانگی به هم باید در شرایط کنترل شده و آرامی انجام گردد.

برای مشاهده محصولات گربه ها اینجا را کلیک کنید.

اشتراک گذاری مطلب:

پست های مرتبط

پیام بگذارید